Praktijk lessen - Reisverslag uit New Malden, Verenigd Koninkrijk van Lisette Nijzink - WaarBenJij.nu Praktijk lessen - Reisverslag uit New Malden, Verenigd Koninkrijk van Lisette Nijzink - WaarBenJij.nu

Praktijk lessen

Door: Lisetteee

Blijf op de hoogte en volg Lisette

24 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, New Malden

Woensdag 23-11-2016

Vandaag stond er op de planning dat we mee moesten lopen met de beauty studenten level 3 ( laatste jaar van hun opleiding ) de les begon om 9 uur in de morgen. Lis en ik vertrokken dus al vroeg van huis.. Op school aangekomen konden we wachten bij de hair/beauty receptie tot rosie ( contact persoon van onze school in londen) ons naar de juiste lokaal bracht. De les begon met een kleine theorie les van cellulitis, dit kon ik goed volgen omdat wel kort hiervoor in Nederland ook les over hadden :) Ze werken hier met elektrische apparaten voor het verminderen van cellulitis, eerst mochten wij als Nederlandse studenten model liggen. Was erg interessant om te zien hoe ze hier behandelingen geven voor het verminderen van cellulitis. Na ongeveer 40 minuten model gelegen te hebben mochten wel zelf aan de slag. Het lukte me aardig en vond het leuk om zelf te doen. Na de behandelstoel weer netjes gemaakt te hebben konden we pauze houden. Tijdens de lunch kwam meneer noordmans bij ons een bezoekje nemen, hij vroeg hoe het allemaal ging en hadden leuk een uurtje gekletst. Na de pauze gingen we terug naar onze klas. Omdat de studenten hele dagen praktijk les hebben waren onze partners al met anderen. Om toch wat te doen in de les konden we op elkaar oefenen met een soort gelijke G5 apparaat wat goed voor de doorbloeding is, dit voelde zeer fijn aan!

Na schooltijd gingen we natuurlijk de shopping centre naar de school in, onze vaste ritueel geworden. Na wat boodschappen liepen we een drogist in, we zagen daar van alles liggen en waren meteen verkocht! We kochten makeup kwasten tot oogschaduw palets eenmaal bij de kassa zeiden ze dat de geur olympia maar £35 pond was voor 50ml... Samen met sanne en polly hadden wij het heerlijke geurtje gekocht! Begin van de middag besloten we eigenlijk dat we niks gingen halen maar missie mislukt.. Om nog meer te kunnen kopen besloten we maar naar huis te gaan ;)

Donderdag 24-11-2016

Ook deze morgen mochten we weer heerlijk vroeg beginnen.. Nu hadden lis en ik toch echt problemen met opstaan, eenmaal klaargemaakt voor school vertrokken we rond 07.15 naar de bus. Een uurtje later kwamen we aan bij onze bushalte voor school, naast de bus halte zit een kleine supermarkt waar we elke morgen een heerlijk ontbijtje halen dat we vervolgens op school opeten. Vandaag mochten we in de klas van media makeup level 2. Wij mochten model zitten voor hun, ze brachten een mooie avond makeup aan. In de middag mochten we zelf aan de gang. Eerst moesten we een face plan maken, dat is een getekend gezicht en ingekleurd en gevormd met oogschaduw! Het was erg leuk om te doen. Na de face plan mochten we op elkaar aan de slag.

Na schooltijd liepen we zoals gewoonlijk de shopping cente in en keken we rond voor schoenen :) we hebben een dik uur bij de newlook gezeten om alle hakken te passen die ze maar hadden! Het was erg gezellig in de winkel :)

Morgen hebben wij vrij tot maandag, En het is Black Friday dus wij gaan heerlijk winkelen in de Oxford Street!! Maar eerst lekker slapen, GOODNIGHT

• 25 November 2016 - 07:35

Yolanda:

Shop ze dan maar de komende dagen!