Weekend in londen - Reisverslag uit New Malden, Verenigd Koninkrijk van Lisette Nijzink - WaarBenJij.nu Weekend in londen - Reisverslag uit New Malden, Verenigd Koninkrijk van Lisette Nijzink - WaarBenJij.nu

Weekend in londen

Door: Lisette Nijzink

Blijf op de hoogte en volg Lisette

29 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, New Malden

Vrijdag 25-11-2016

Vandaag hadden we een vrije dag van school, dus gingen we maar optijd ons bed uit om lekker te gaan winkelen in de Oxford Street. We hadden geluk want dik weekend was het black Friday weekend, zo goed als alles met 20% of meer korting! Welke meid wil dat nou niet ;) ook zagen de straten plus gebouwen er heel erg mooi uit! Alles is al in kerstsfeer. Rond uur of 4 is het al redelijk donker dus alle lichtjes gaan aan. Erg mooi gezicht!!

Zaterdag 27-11-2016

Na een lange dag van gisteren besloten we om heerlijk uit te slapen en die middag naar Westfield te gaan. Een van de grootste binnen shopping centrum van Londen!  Met heel wat dure merken maar ook goedkope leuke winkeltjes! We moesten alleen wel 1.5 uur reizen dat was wel nadeel.. ( zitten overal behoorlijk ver vanaf helaas) ook besloten we die avond lekker uit eten te gaan! Was  alleen eerst nog wel even zoeken naar een restaurant wat ons leuk leek.. Na even gezocht te hebben kwamen We in een heel erg leuke restaurant te zitten waar We ook wel zn 4 uur gezeten te hebben. We wouden daarna uit gaan, alleen in Londen is overal in kroegen en pubs 18+ dus was nogal zoeken waar we heen konden! Na een pub gevonden te hebben waar ze niet om mijn ID vroegen hebben We ons daar gezellig vermaakt! Om 2 uur sluit daar alles en gingen We terug naar ons gastgezin om heerlijk te slapen.

Zondag 27-11-16

Omdat gisteren  niet optijd sliepen besloten we vanmorgen ook maar uit te slapen. Maar om de hele dag in bed te liggen leek mij ook niks! Dus besloot ik samen met lis om de tower bridge en de tower of Londen te bezoeken! Beetje de toeristen uithangen ;) na een bezoekje gebracht te hebben aan de tower bridge en tower of Londen gingen we naar de big ben! Met de metro opweg naar Westminster. Daar aangekomen hebben we eventjes moeten wachten op de rest. Toen zij er waren gingen we naar de big ben en de gebouwen rond om de big ben! Alleen het was best koud dus rond 7 uur gingen we weer op thuis aan! Die avond zijn we heerlijk optijd gaan slapen.

Maandag 28-11-2016

Vandaag zou onze culturele dag worden, alleen begon deze later dan gepland hahah... Eerst besloten lis, sanne yasmee en ik om een bezoekje te brengen aan harrods  en te wachten tot polly  en iris  er waren. Eenmaal aangekomen bij harrods wisten mijn ogen niet meer waar ze moesten kijken. Zn onwijs mooie warenhuis  de plafonds met zoveel details erg mooi om te zien. Alleen helaas erg duur:'( omdat het rond de middag was  kregen we trek en gingen we opzoek naar een leuk eet tentje eenmaal gevonden gingen we even wat lekkers eten. We  besloten om onze culturele dag af te maken dus zaten onderweg in de bus naar piccalilly street, maar er werd omgeroepen in de bus Hyde Park / winter wonderland dus wij waren wel benieuwd wat daar dan was. Met zn 6en op weg naar winter wonderland. Eenmaal binnen zien We zoveel leuks dat we daar hele avond gebleven waren... We kwamen daar zo in de kerststemming dat ik er nu al naar uitkijk! Alleen maar kerst muziek, eet tentjes, Kermis, kraampjes met kerstspulletjes en zoveel gezellige mensen! Echt een aanrader om heen te gaan rond kerst:)

Morgen gaan We weer 4 dagen naar school! Hoop dat we nog 4 leuke dagen daar hebben en zaterdag vlieg in dan naar huis! Kijk daar wel naar uit, heerlijk in mijn eigen bed, eigen douche, eigen vertrouwde omgeving  en natuurlijk mijn familie weer zien. Voor nu zeg ik slaaplekker