1 dag voor verrtrek - Reisverslag uit Giethmen, Nederland van Lisette Nijzink - WaarBenJij.nu 1 dag voor verrtrek - Reisverslag uit Giethmen, Nederland van Lisette Nijzink - WaarBenJij.nu

1 dag voor verrtrek

Blijf op de hoogte en volg Lisette

19 November 2016 | Nederland, Giethmen

Goedemorgen ,

Het is bijna zo ver, vannacht vertrek ik naar lis om vervolgens daar verder te rijden naar vliegveld Eindhoven! We hebben er zoveel zin in! Ook is ons schoolrooster bekend en het gast gezin waar lis en ik 2 weken mogen verblijven. Vandaag de laatste spulletjes kopen en mijn koffer in pakken. Zelf ben ik erg benieuwd hoe het allemaal gaat in Londen en daar op school, deze 2 weken laat ik jullie via mijn weblog weten wat ik allemaal ga doen in Londen. Voor school kregen wij de opdracht om ook 1 keer in de week een engels stukje te schrijven dus die komt er ook op te staan. Lis en ik hopen 2 geweldige weken te hebben in Londen!

  • 19 November 2016 - 13:36

    Marit:

    Veel plezier schatje❤️

  • 20 November 2016 - 19:44

    Henriëtte:

    Heel veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Actief sinds 24 Okt. 2016
Verslag gelezen: 704
Totaal aantal bezoekers 5647

Voorgaande reizen:

20 November 2016 - 03 December 2016

Londen 2016

Landen bezocht: